← Strona główna Grupy PFR

Wybraliśmy samorządy, które wezmą udział w pilotażowej edycji Cyfrowej Wyprawki dla Firm

PFR S.A.
Wybraliśmy samorządy, które wezmą udział w pilotażowej edycji Cyfrowej Wyprawki dla Firm

Nysa, Świdnica i Włocławek to samorządy, które wezmą udział w pilotażowej edycji Cyfrowej Wyprawki dla Firm – bezpłatnego programu skierowanego do lokalnych przedsiębiorców, którzy potrzebują wsparcia w rozwoju cyfrowych narzędzi sprzedaży i budowania wizerunku w sieci. Od 5 do 29 kwietnia 2022 r. zapraszamy firmy, prowadzące działalność w tych regionach, do zgłaszania się do programu. Łącznie 150 firm weźmie udział w warsztatach i indywidualnych konsultacjach z ekspertami partnerów: Allegro, Landingi i Meta. 

Pandemia znacznie przyspieszyła cyfryzację gospodarki i społeczeństwa. Z danych Głównego Urzędu Statystycznego wynika, że w 2021 roku 61,2 proc. Polaków w wieku 16-74 lata dokonywało zakupów przez Internet. Tylko w ciągu ostatnich 5 lat odsetek kupujących w sieci wzrósł o ponad 19 pkt proc. Mimo optymistycznych danych, wciąż są firmy, które nie wiedzą, jak skutecznie wykorzystywać nowe kanały sprzedaży i komunikacji z klientem w sieci.

W ramach programu Cyfrowa Wyprawka dla Firm, PFR zaprosił samorządy, które najlepiej znają potrzeby lokalnych przedsiębiorstw i chcą wesprzeć je w cyfrowym rozwoju, aby zwiększyć atrakcyjność regionalnych produktów i usług. Spośród wszystkich zgłoszeń do pilotażowej edycji zostały zaproszone trzy - Nysa, Świdnica i Włocławek, które najlepiej uzasadniły potrzebę wsparcia firm z ich regionu:

Profesjonalnie i bezpłatnie

Kolejnym etapem programu Cyfrowa Wyprawka dla Firm jest rekrutacja mikro, małych i średnich firm z wybranych samorządów, które już w maju rozpoczną cykl warsztatów. Przedsiębiorcy mogą wysyłać zgłoszenia do 29 kwietnia 2022 r. za pomocą specjalnego formularza na stronie programu. Do wyboru są trzy moduły tematyczne:

  1. Moduł Allegro – uczestnik dowie się, jak prowadzić profil firmowy na Allegro, który pomoże zoptymalizować sprzedaż w Internecie i dotrzeć do klientów z 25 krajów UE.
  2. Moduł Landingi – przedsiębiorca dowie się, jak stworzyć wysoce efektywną stronę, która pozwoli na zwiększenie ilości pozyskiwanych kontaktów sprzedażowych.
  3. Moduł Meta – pomoże stworzyć lub odświeżyć stronę firmową na Facebooku i Instagramie, podpowie, jak tworzyć ciekawe i angażujące posty oraz pokaże najlepsze praktyki związane z reklamą w mediach społecznościowych.

Spośród zgłoszeń wybranych zostanie łącznie 150 firm, które w ramach programu mogą wziąć udział w dowolnej liczbie modułów, w zależności od potrzeb. Bez względu na to, czy firma zdecyduje się na jedną ścieżkę tematyczną czy trzy – nie ponosi za to żadnych kosztów. W każdym z regionów do programu zakwalifikuje się pierwszych 50 firm, które wyślą poprawnie wypełniony formularz zgłoszeniowy. 

Uczestnicy Cyfrowej Wyprawki dla Firm mogą liczyć na:

  • indywidualne konsultacje,
  • diagnozę swojego biznesu,
  • wsparcie w budowaniu wizerunku firmy w sieci,
  • pogłębienie wiedzy o dostępnych rozwiązaniach cyfrowych,
  • wsparcie certyfikowanych Przewodników Biznesowych po zakończeniu programu.

Na zakończenie cyklu warsztatów – pierwszy odbędzie się stacjonarnie, pozostałe w formule online – każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności.

Więcej informacji o Cyfrowej Wyprawce dla Firm oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.cyfrowawyprawka.pl. Partnerami programu są Allegro, Landingi i Meta.

PFR S.A.
Poprzedni artykuł
Projektanci Design Thinking – PFR uruchamia kurs on-line o rozwoju innowacji w organizacjach
Przetarg na sprzedaż nieruchomości położonej w Rabce Zdrój
Następny

Zainteresują Cię również

Warunki RODO

Warunki RODO